W II kwartale 2021 roku przeprowadziliśmy badanie dotyczące oceny jakości pracy działu serwisu.
Jego celem było poznanie opinii klientów nt. obsługi serwisowej Konsbud Audio w szerokim zakresie, m.in.: procedury, kontaktu z klientem, czasu realizacji czy efektu końcowego wykonanej usługi.
Z przyjemnością informujemy, że ocenili nas Państwo bardzo wysoko!
Dziękujemy za pozytywną ocenę i okazane zaufanie!
Na szczególną uwagę zasługuje Państwa opinia na temat kontaktu z klientem i jakości usługi serwisowej – ocena 5 w skali 1-5!
Docenili Państwo również czas realizacji oraz indywidualne podejście do klienta.
Ponad 97% badanych z chęcią poleciłoby obsługę serwisową Konsbud Audio innym klientom.
Dziękujemy!
Dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci otrzymywali profesjonalną obsługę, w każdym obszarze!