50 urodziny Allen & Heath | Konsbud Audio

Jesteś tutaj

50 urodziny Allen & Heath

10.09.19

W tym roku mija 50 lat, od kiedy Allen & Heath zaczął wprowadzać innowacyjne rozwiązania w dziedzinie miksowania dźwięku. Kiedy w 1969 roku Neil Armstrong i Buzz Aldrin postawili pierwszy „mały krok dla ludzkości” na Księżycu, założyciele Allen & Heath, Steve Batiste i Andy Bereza, rozpoczęli swój wielki skok w nieznane, zakładając firmę Allen & Heath w jednej z fabryk w Londynie.

Założycieli połączyła misja stworzenia nowej serii mikserów, które byłyby dostępne dla początkujących zespołów i studiów nagrań funkcjonujących na brytyjskiej scenie muzycznej.
Niedawno wyremontowana siedziba główna Allen & Heath stanowi dzisiaj dom dla zespołów badawczo-rozwojowych i projektowych oraz wielu innych utalentowanych osób, dbających o zapewnianie wysokiej jakości wsparcia klientom na całym świecie.
Siedziba znajduje w Kornwalii - wyjątkowo pięknym i nietuzinkowym regionie Wielkiej Brytanii, gdzie pracownicy Allen & Heath mają idealną przestrzeń by tworzyć nowe, nieszablonowe projekty.
Pragnienie nowych rozwiązań i technologii leży u podstaw Allen & Heath, czego dowodem są innowacje, takie jak rdzeń XCVI FPGA, uznane wtyczki DEEP processing i wielokrotnie nagradzana seria mikserów SQ.
Od purystów analogowych po fanów cyfrowych rozwiązań, od home recordingu po sale spotkań w korporacjach, od kościołów po konferencje, od studiów po stadiony i od klubów po uczelnie - oferta Allen & Heath stale się poszerza, a specjaliści starają się znaleźć coraz lepsze rozwiązania dla każdego rodzaju miksowania.
„Podsumowanie wszystkiego, co wspólnie osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 50 lat jest inspirujące, ale patrząc na nowe rozwiązania, które są w przygotowaniu, mogę śmiało powiedzieć, że najlepsze jeszcze przed nami”, mówi Rob Clark, dyrektor zarządzający Allen & Heath.
Sekret sukcesu Allen & Heath? „Podekscytowanie”, odpowiada dyrektor zarządzający, Rob Clark.Jesteśmy podekscytowani poznawaniem ambicji i celów naszych klientów oraz technologiami, które pomogą im te cele osiągnąć - to właśnie sprawia, że staramy się wprowadzać innowacje i nieustannie rozwijać. Mówienie o słuchaniu klientów stało się frazesem, ale bezpośredni kontakt z realizatorami dźwięku jest dla nas absolutnie niezbędny i myślę, że to jest właśnie  klucz do sukcesu”.

 

Galeria: 

Produkty